Virtualizare în Windows 8, e ceva ce unii dintre voi îşi doresc, dar o funcţie pe care majoritatea o consideră inutilă. Cei care au nevoie ca să ruleze două sau mai multe sisteme de operare în acelaşi timp, pe acelaşi PC folosindu-se de un virtual machine (VM) o vor putea face de acum cu uşurinţă deoarece Windows 8 va include Hyper-V. Totodată, singura problemă este că Hiper-V necesită un sistem de operare pe 64 biţi şi minim 4 GB memorie RAM. Deşi nu este o problemă pentru mine (la categoria RAM) este la arhitectura de 32 biţi, deoarece eu m-am obijnuit să folosesc x86 nici nu mă gândesc să trec pe x64 doar pentru această funcţie (oricum asta rămâne de văzut). Mai jos puteţi vizualiza cel de-al 6-lea video oferit de Microsoft (ţin să îmi cer scuze de întârziere dar am fost plecat ultimele 2 zile).

Download Windows 8 - Video #6 (low quality)
Download Windows 8 - Video #6 (high quality)

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.